Friday, June 18, 2010

Ari tu aku ada tgk OVERHAULIN, kat tv, alah,rancangan tv yg design blik keta tu..Kali ni depa 60'an punya van. Sam mmg hebat , imaginasi dia tggi, dr van buruk ubah smpi jadi super great. gmbr van kat atas ni lah hasilnya selepas di ubah suai. Fuh, aku suka btul warna dia n design api biru tu, sesuai btul dng impian aku utk letak air brush api biru gitu kat keta aku satu hari nanti. Alamak gempak habis... Yg penting warnanya...Biru........




Bertambah gempak bila depa tmbh naga biru kat belakang tu, fuh, sesuai sgguh. Itu baru luar, dlm dia lagi gempak. Tp aku x jumpa gmbr bhgian dlm la.. Sapa2 yg tgk ovehaulin episod ni, tahu la mcm mana rupa dlmannya. Siap ada tv plasma 32inci. Tmpt duduk dia ditmpah khas,design by Sam.


Mesti menjadi perhatian di tmpt parking n atas jln raya ..

No comments:

Post a Comment