Thursday, October 27, 2011

Bila Cik Fza Membebel : The Returns

Aku sgt kuat menahan tangis, bila dimajlis perpisahan, disaat semua org menggugurkan air mata, aku bgai membeku tanpa perasaan..hgga di cop xberperasaan. Bukan aku xrasa apa2,atau xsedih dng perpisahan tu,tp bukan senang gugurkan air mata klu hati aku x pilu sgt2...kenapa nk rasa sedih sedangkan, kita still leh contact mereka spjng masa? mcm2 gadget ada , mcm2 kemudahan..suma lengkap..apa nk nangis bagai nak rak???
Depa bukan nk pi mnapun, klu kita mmg rapat dng depa, tentu kita akan cri jln utk still contact..kan ..n cri peluang jumpa . That will be the same as we belong together kan?

Kdng2 aku pun xtahu..ati aku mcm ice berg..keras membeku..tp xbermakna xleh cair.. Kadang2 aku pun menangis, tp tangis aku bukan utk semua org melihat, kadang2 org xtahu, aku melihat n merasa lain ckit dri yg biasa, disaat melihat semua org kesedihan, aku jdi kuat utk menahan kesedihan tu, disaat org melihat sesuatu yg terasa biasa bgi mereka, aku yg terasa sedih n menangis. (apa aku melalut nie) (this is why i call this kind of entries membebel).

Sebagai cik yg ada ati ice berg, jng dekat dgn sy klu x sedia, u will karam like Titanic, i mean it. :P

No comments:

Post a Comment