Sunday, December 4, 2011

Ombak Rindu


Best ka xbest? Emm.. xkan boleh sama mcm novelnya..yalah, novel yg di baca 5-6jam..xkan sama filem yg hanya 2jam.. Mesti ada tokok tmbahnya, tp utk sebuah visual dri novel ke filem, dri imaginasi otak sahaja ke visual mata melihat, filem nie ok..xbyk perkara yg di ubah, semuanya di padatkan dlm masa 2jam.. Xcukup menyentuh ati aku n buat aku menangis, tp hilangkan penantian aku utk tgok novel nie di terjemahkan dlm movie.

Mungkinkah pihak produksi akan mempertimbangkan ada sekuel utk movie nie? Sbb novelnya ada sambungan..

Aku lebih enjoy kalau tgok movie action kat pawagan, tp demi novel yg aku minat, aku layan gak tgok cerita jiwang kat pawagan. Huhu..melihat karenah org2 di pawagan pun agak semak kepala.. semua dtg dgn couple, berpegangan tgn,gurau senda..huhu..jealous kot..emm..



*blik umah bru menangis atas sejadah sbb terigt masa dulu*


Harap dpt beli or cari novel nie blik nk buat koleksi..hhee..ada sapa2 nk hadiahkan saya novel nie x?

No comments:

Post a Comment