Sunday, July 18, 2010

Aku Tahu Aku Sapa.. :(

 Assalammualaikum, selamat sejahtera..

Aku tahu blog aku ni kelihatan agak messy skit kan? ah? korg pun setuju? :( Aku tahu aku ni masih bru dlm dunia blog ni. Tahu itu xtahu ini, and masa aku utk memblog pun terhad, kadang2 ada idea nk menulis tapi abg ku atau adik ku yg guna laptop ni (kami berkongsi satu laptop aja) , so..bila ada peluang on blog, xda apa idea dah hilang, gone with the wind...hus..hus..hus.. Agak2 sapa la yg baik hati kasi aku laptop baru sebijik..hehe.. Agak2 la.. apa da. Sapa nk kasi free kan??

Aku harap sgt dapat jadi blogger yg famous , tp apakan daya ,siapalah aku. Bila tgk blog org lain sejuknya mata membaca, mereka ada tema sendiri, objective jelas, selalu ada update. Ok..xpa2 pelan2 kayuh, dah pandai leh la bawk boat laju, hehe.. Jadi, utk menaikkan keyakinan ku ini, i need ur support. k.

Jng la ada yg kutuk2, k. Aku xleh la dgr kutukkan y x membina ni, tahu la aku ni sapa. Hanya insan yg kerdil di laman siber yg terlampau luas ni. 

Oleh kerna aku tulis blog ni dlm bahasa melayu, org yg reti ckp melayu aja yg fhm . Target skrg utk org malaysia dulu. Malaysia + Bahasa Melayu  = xleh di pisahkan. ( saja coverline, klu aku tulis omputih abis berterabur grmmar..ha, sapa nk kutip kalau dah berterabur? huhu


Akhir kata maju blog utk malaysia.. hehe.. jumpa lagi..wslm, :)


No comments:

Post a Comment