Sunday, July 11, 2010

Memperkenalkan anak menakan aku = anak sedar = anak buah.


Ini anak sedara aku yg pertama, nama dia Nur Syiefa Nafisa , 13 thun. Tahun lepas dapat 5A' . Sekarang dah belajar kat MRSM. Satu2nya anak menakan pompuan aku yg lain lelaki.



Ini anak menakan aku yg kedua, adik kepada syiefa, namanya Nabil Fikri, umur, 11 tahun. Muka dia sama dng ayah dia. Like father like son. Well..kuat main game, suka main bola sepak, suka pomen basikal dia.


Ini anak menakan aku yg ketiga, bru berusia 6 tahun, Nama Akil Syarani. Banyak akal, tahu aja menjawab. Kelebihan ada lesung pipit. Dulu time akak aku mengandung kan dia, akak aku jatuh moto, alhamdulilah xda apa2..tp pengsan gak la , kena bawak hospital.


Ini Anak menakan aku yg keempat, umur 4 tahun, Nama Muhd Danish Najmi. Sangat suka kan utraman, kulit dia putih dari anak2 menakan aku yg lain, yealah ikut ayah dia la. Sepupu kepada anak menakan aku yg di atas.


Ini adik Danish, umur baru 2 tahun , Nama nya Muhd Amsyar.. 9 bulan dah pandai berjalan, cepat boleh segala. Selalu kena buli dng abg dia. HUhuhu

No comments:

Post a Comment